10 Aralık 2011 Cumartesi

haydi sinemaya gidelim

kışın gidecek daha iyi bir yer olduğunu sanmıyorumki benim gibi filmi sinemada izlemeye hayransanız evde aynı tadı alamıyorum diyorsanız başka yolu yok o sinemaya gidilecek!! artık bizim yerli yapım filmlerimizde gayet güzel şık ve eğlenceli heleki çağan ırmak filmlerindeki o son an vuruculuğu gözlerde yaşarma of off diyorum neyse lafı uzatmayayım DEDEMİN İNSANLARI tavsiye edebilirim güzel eğlenceli yarı duygusal bir film ben aman aman şahmaran bir film olarak görmedim ama izlenesi olduğu bir gerçek en vurucu sahne ki ben çok sulugözüm dokunsalar ağlarım modunda bir insan olduğumdan neyse gidin söylemeyeyim :)

hımm bununlada bitmiyor biraz gülelim kafamız dağılsın diyorsanız dün gitmiş bulunduğum ENTEL KÖY filminide kaçırmayın derim yine ben eğlendim diyebilirim ama bundada harikaydı diyebileceğim öğeler malesef yok eğlencelimi evet güldümmü evet ki hastalıktan kırılan bana ilaç gibi geldi diyebilirim bir ara çalan müziklerinden kalkıp oynayasım geldi hoyda breeehhhh:) sinema candır gidin ....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder